Strona domowa klanu Kaishaku
Pełnoprawny członek gangu
Ja mam watpliwosci do do wymagan na tak ladnej grafice i dynamice jaka idzie z gra multiplayer bedzie trzeba miec potwora a nie komputer ;D
Offline
Szara Eminencja
Dlatego ja juz szykuje kociołek Panoramixa, zanurze w nim kompa i voila, BF3 będzie smigał jak ta lala
Offline
Użytkownik
Obejrzałem ten gameplay z 10 razy... latania nie ogarne... pewnie Uki będzie ownić... ale gre muszę mieć ! Kompa jak coś można zawsze jakoś dopieścić.
Offline
Szara Eminencja
Wymagania przętowe BF3 według portalu gry-online.pl
Konfiguracja minimalna:
Procesor: Core 2 Duo 2.0 GHz
Pamięć operacyjna: 2 GB
Karta grafiki: Nvidia lub ATI, kompatybilna z DirectX 10 lub 11
Dysk twardy: 15 GB dla wydania pudełkowego lub 10 GB dla wersji cyfrowej
System operacyjny: Windows Vista lub 7
Konfiguracja rekomendowana:
Procesor: Quad-core (AMD lub Intel)
Pamięć operacyjna: 4 GB
Karta grafiki: Nvidia lub ATI, kompatybilna z DirectX 10 lub 11 (GeForce GTX 460, Radeon HD 6850)
Dysk twardy: 15 GB dla wydania pudełkowego lub 10 GB dla wersji cyfrowej
System operacyjny: Windows 7
Offline
Użytkownik
To ja dla odmiany wrzucę świeżo opublikowaną listę broni:
1.Karabiny szturmowe:
M16A4
M416
G3
Ak74M
AN94
KH2002
AEK971
F2000
ASVAL
2.Karabiny:
M4A1
G36C
AKS74U
SCAR H
A-91
SG553LB
3.Lekkie karabiny maszynowe:
M249
M60
M27 IAR
M40
RPK
Pecheneg
Type88
4.Karabiny snajperskie:
MK11
SVD
SV98
M98B
M40A5
M82A3
M39
SKS
5.Pisolety automatyczne:
P90
P90TR
MP7
UMP-45
PDR
PP2000
6.Strzelby:
870 MCS
M1014
USAS-12
Saiga 20K
DAO-12
7.Wyrzutnie rakiet:
AT4
SMAW
RPG-7
Javelin JUPPI
FIM-92 Stinger
SA-18 IGLA
8.Pisolety:
M9
M93R
MP443
MP412
Glock 17
Glock 18
M1911
T44
9.Pozostałe:
M67 – granaty ręczne
M18 – granaty dymne
ładunek C4
M15 – mina przeciwczołgowa
Claymore - mina
60MM - moździerz
M320 - granatnik
strzelba XM26 LSS (M26 Modular Accessory Shotgun System)
Ostatnio edytowany przez MomoTheKiller (2011-08-17 13:20:52)
Offline
Użytkownik
UAV ogarniam
Znalazłem listę pojazdów.... poszukałem też linków jak wyglądają mniej więcej
BF3 Vehicles
Fighter Jets :
Su-35 Flanker-D
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35
F-16 Fighting Falcon
http://en.wikipedia.org/wiki/F-16_Fighting_Falcon
A-10 Thunderbolt II
http://en.wikipedia.org/wiki/A-10_Thunderbolt_II
B-1 Lancer
http://en.wikipedia.org/wiki/B-1_Lancer
F-18 Hornet
http://en.wikipedia.org/wiki/F-18_Hornet
SU-39
http://en.wikipedia.org/wiki/Su-39
Helicopters:
AH-6J Little Bird
http://en.wikipedia.org/wiki/MD_Helicop … ittle_Bird lub http://en.wikipedia.org/wiki/OH-58_Kiowa
Problemem jej mały realizm odwzorowania. Imho bardziej Kiowa.
AH-1Z Super Cobra
http://en.wikipedia.org/wiki/AH-1Z_Super_Cobra
Z-11 W
dziwne gdyż ten sprzęt to niby Kiowa niby Little Bird... wydaje się zamiennikiem Kiowa dla Rosjan ale ma podzespoły FR....
UH-1Y Venom
http://en.wikipedia.org/wiki/UH-1Y_Venom Super Huey wraca
KA-60 Kasatka
http://en.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-60
MI-28 Havoc
http://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-28
Artillery:
BM-21
http://en.wikipedia.org/wiki/BM-21_Grad
Brak wersji US?? dziwne ale pasowałby Paladin czyli M109 howitzer
http://en.wikipedia.org/wiki/M109A6_Paladin
Armored Vehicles:
LAV-AD
LAV-25
http://en.wikipedia.org/wiki/LAV-25 to samo podwozie na 2 systemy...
AAV-7A1
http://en.wikipedia.org/wiki/AAV-7A1
M1 Abrams pana nie trzeba przedstawiać
T-90 jak wyżej
T-72 podobny do pana wyżej
BMP-2M
http://en.wikipedia.org/wiki/BMP-2
9K22 Tunguska-M
http://en.wikipedia.org/wiki/9K22_Tunguska
Light Vehicles:
HMMWV
http://en.wikipedia.org/wiki/HMMWV
Dodatkowo QUADY.
Vehicle Specializations / Customizations
Coaxial MG
Coaxial HMG
Canister Shells
Guided Shells
Zoom Optics
Thermal Optics
IR Smoke
Reactive Armor
Maintenance
Belt Speed
Thermal Camo
Auto Loader
Proximity Scan
CITV Station
ATGM Launcher
APFSDS-T Shells
Guided Rockets
Air Radar
Heat seekers
Laser Painter
TV Missile
IR Flares
Extinguisher
ECM Jammer
Rocket Guidance System
Below Radar
Guided Missile
Beam Scanning
Lista została podana przez EA 16.08... czekamy na oficjalne informacje które maja być w tym tygodniu
Ostatnio edytowany przez MomoTheKiller (2011-08-17 19:11:11)
Offline
Gość
ogólnie mój komp puści srakę jak włączę Bf'a 3
Użytkownik
News:
Ujawnienie szczegółów trybu kooperacji w Battlefield 3 ekipa DICE zostawiła sobie na targi gamescom. Są dobre wieści, są i trochę gorsze - jak chociażby ta, że w co-opie nie pojawi się opcja gry na podzielonym ekranie. Współpraca stanie się możliwa jedynie dzięki bezpośredniemu połączeniu (P2P) użytkowników - nie będzie konieczności stawiania serwerów.
Jak już wcześniej podkreślano, DICE chce, by gracze rzeczywiście współpracowali. Dlatego też na tablicach wyników nie będzie premiowany czas przejścia danej misji. Zamiast tego naliczone zostaną punkty za działanie zespołowe. A skoro już przy czasie jesteśmy - misje mają mieć zróżnicowaną długość. Jak szacuje menedżer generalny DICE, Karl-Magnus Troedsson, niektóre da się przejść nawet w 15 minut, na inne trzeba poświęcić 40.
W zadaniach trybu kooperacji będą obecne zdarzenia losowe co oznacza, że rozgrywka może przebiegać nieco inaczej za każdym podejściem do danej misji. Co-op rozgrywany będzie na sześciu mapach, odmiennych od lokacji znanych z trybu dla pojedynczego gracza.
Offline
Użytkownik
News:
TDM: 4 vs 4 vs 4 vs 4 vs 4 vs 4 albo 6 vs 6 vs 6 vs 6
RUSH: 16 vs 16
CONQUEST: 32 vs 32
Powodów jest kilka. Rush jest na wąskich mapach więc przy 64 graczach to by była rzeźnia jak mówi DICE. Dość wąskie gardło gdzie napiera 32 graczy - to lekka przesada. Zwłaszcza że atakują tylko 2 punkty. A nie raz skupiają się na jednym.
TDM bez pojazdów to dobre rozwiązanie. Na WSZYSTKICH serwerach używanie pojazdu było zakazane albo go nie było na mapie. Jaka to zabawa kiedy gracze wsiadają w czołg na małej mapie i piorą do wszystkiego na około ? Trzeba zmieniać klasę na anty-tanka, rozwalić ich, nie dać się zabić i czekać aż pojazd się pojawi ponownie. Kiepsko.
Conquest to PRZEOGROMNE mapy. Kilka punktów które trzeba bronić. Ogólnie wesoło. 64 graczy w sam raz. Dodam że DICE testowało juz grę z większą ilością i okazało się że ich gra uciągnie 256 graczy na mapie. Twierdzili jednak że już przy 128 panował zbyt duży chaos a 256 to była istna rzeźnia.
Nie mówiąc o tym że trzeba mieć niezły sprzęt żeby radził sobie z rozwałką powodowaną przez 256 osób.
Ostatnio edytowany przez MomoTheKiller (2011-08-24 14:09:33)
Offline
Rush na dotychczasowe 16vs.16... moze chyba byc
Pojazdy w DM to pulapka dla uzywajacych ich, a nie zagrozenie dla graczy (baaardzo rzadko sie zdarza ze Bradley "zyje" dluzej jak kilkanascie/kilkadziesiad sekund - zazwyczaj jest haslo TANK i 3/4 graczy poluje na takowego ) - jednak zgodze sie ze sam fakt uzywania go przez kogokolwiek byl meczacy.
Conquest na mapach takich jak Heavy Metal.. miodzio
a "chaos" przy udziale 256 graczy ?.. "to jest wojna zolnierzu - a wojna to chaos" - DICE nie powinno "ograniczac" tego jesli faktycznie silnik gry jest w stanie udzwignac takie obciazenie, a decydowac o liczbie graczy powinni administratorzy serwerow.
Offline
Użytkownik
Nuter masz racje ale weź pod uwagę że liczba osób które maja komputery spełniające maksymalne wymagania gry jest mało. Powiedzmy niech to będzie 20%.
Przeglądałem dzisiaj karty graficzne który są najlepsze dla BF3 i jedna chodzi za 1700-2000. Też bym chciał masówkę ale pewnie nikt by nie zagrał.
Z innej strony różnicą jest ile może grać graczy na raz (w Q2 można było odpalić 256 botów) ALE czy gra będzie nadal stabilna. Wydaję mi się ze taka ilość rozpieprzyła by silnik gry.... co do reszty zgadzam się pojazd w DM to głupota....
Offline
Jesli DICE twierdzi ze gra uciagnie 256 to zakladam ze tak jest i gra bedzie stabilna. Co do mozliwosci komputerow problem moze tkwic nie w grafikach a w procesorach .
Tak czy inaczej - DICE nie powinno limitowac ilosci graczy (oczywiscie do granicy 99,99% stabilnosci silnika gry) - bo jesli masz turbo-maszynke i masz znajomych posiadajacych rowniez turbo-maszynki i macie ochote sobie zagieryc w 256 osob to mozecie to zrobic .
Offline
Użytkownik
Jest to prawda, spójrz tylko na to z innej strony. Konsole dostały po dupie - bo max chyba 24 bedzie na XboX i PS3. Jakbyś poczytał ile żalu ludzie wylewaja... i to jest to własnie co napędza rynek. Społeczności. Jeżeli jakaś mniejsza grupa będzie mogła w cos pograć ludzie będa sie buntowac a gra się nie sprzeda. Osobiście uwazam że powinni zrobic tak : dajemy gre - silnik uciaga max graczy - zróbcie server i określcie sobie na ILE osob. I wtedy jeśli masz taka grupe ludzi która ma turbo maszynki to ustawiasz 256 i masz w dupie ze innym laguje I to jest moim zdaniem jedyne sensowne rozwiazanie.
Offline