Kaishaku

Strona domowa klanu Kaishaku

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-08-16 22:17:16

 NuterX

Władza Absolutna

8810656
Skąd: Olsztyn PL
Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 939

BF 3



ktos ma jeszcze watpliwosci co do tego tytulu?
Ogladac na Full Scr


http://img196.imageshack.us/img196/3976/121uyvm.gif
http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/nuterx666.png

Offline

 

#2 2011-08-17 12:23:57

Skwaru

Pełnoprawny członek gangu

Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 146

Re: BF 3

Ja mam watpliwosci do do wymagan na tak ladnej grafice i  dynamice jaka idzie z gra multiplayer  bedzie  trzeba miec potwora a nie komputer ;D

Offline

 

#3 2011-08-17 12:29:19

Szaman1701

Szara Eminencja

2812072
Skąd: Między jawą a snem.
Zarejestrowany: 2010-10-08
Posty: 482

Re: BF 3

Dlatego ja juz szykuje kociołek Panoramixa, zanurze w nim kompa i voila, BF3 będzie smigał jak ta lala


http://guildwars2.pl/signatures/072d/8ac4/21ddcbe72249fb2924e70b2f7a21b9f7.pnghttp://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/szaman1701.png

Offline

 

#4 2011-08-17 12:49:27

MomoTheKiller

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 267

Re: BF 3

Obejrzałem ten gameplay z 10 razy... latania nie ogarne... pewnie Uki będzie ownić... ale gre muszę mieć ! Kompa jak coś można zawsze jakoś dopieścić.


http://g.bfbcs.com/23459/pc_MomoTheKiller.png

Offline

 

#5 2011-08-17 13:02:55

Szaman1701

Szara Eminencja

2812072
Skąd: Między jawą a snem.
Zarejestrowany: 2010-10-08
Posty: 482

Re: BF 3

Wymagania przętowe BF3 według portalu gry-online.pl

Konfiguracja minimalna:
Procesor: Core 2 Duo 2.0 GHz
Pamięć operacyjna: 2 GB
Karta grafiki: Nvidia lub ATI, kompatybilna z DirectX 10 lub 11
Dysk twardy: 15 GB dla wydania pudełkowego lub 10 GB dla wersji cyfrowej
System operacyjny: Windows Vista lub 7

Konfiguracja rekomendowana:
Procesor: Quad-core (AMD lub Intel)
Pamięć operacyjna: 4 GB
Karta grafiki: Nvidia lub ATI, kompatybilna z DirectX 10 lub 11 (GeForce GTX 460, Radeon HD 6850)
Dysk twardy: 15 GB dla wydania pudełkowego lub 10 GB dla wersji cyfrowej
System operacyjny: Windows 7


http://guildwars2.pl/signatures/072d/8ac4/21ddcbe72249fb2924e70b2f7a21b9f7.pnghttp://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/szaman1701.png

Offline

 

#6 2011-08-17 13:19:14

MomoTheKiller

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 267

Re: BF 3

To ja dla odmiany wrzucę świeżo opublikowaną listę broni:

1.Karabiny szturmowe:
M16A4
M416
G3
Ak74M
AN94
KH2002
AEK971
F2000
ASVAL

2.Karabiny:
M4A1
G36C
AKS74U
SCAR H
A-91
SG553LB

3.Lekkie karabiny maszynowe:
M249
M60
M27 IAR
M40
RPK
Pecheneg
Type88

4.Karabiny snajperskie:
MK11
SVD
SV98
M98B
M40A5
M82A3
M39
SKS

5.Pisolety automatyczne:
P90
P90TR
MP7
UMP-45
PDR
PP2000

6.Strzelby:
870 MCS
M1014
USAS-12
Saiga 20K
DAO-12

7.Wyrzutnie rakiet:
AT4
SMAW
RPG-7
Javelin JUPPI
FIM-92 Stinger
SA-18 IGLA
8.Pisolety:
M9
M93R
MP443
MP412
Glock 17
Glock 18
M1911
T44

9.Pozostałe:
M67 – granaty ręczne
M18 – granaty dymne
ładunek C4
M15 – mina przeciwczołgowa
Claymore - mina
60MM - moździerz
M320 - granatnik
strzelba XM26 LSS (M26 Modular Accessory Shotgun System)

Ostatnio edytowany przez MomoTheKiller (2011-08-17 13:20:52)


http://g.bfbcs.com/23459/pc_MomoTheKiller.png

Offline

 

#7 2011-08-17 18:04:01

 NuterX

Władza Absolutna

8810656
Skąd: Olsztyn PL
Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 939

Re: BF 3

Momo Ty i w BF:BC2 nie ogarniasz latania - ja zreszta tez
a co do broni to AT4


http://img196.imageshack.us/img196/3976/121uyvm.gif
http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/nuterx666.png

Offline

 

#8 2011-08-17 18:54:12

MomoTheKiller

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 267

Re: BF 3

UAV ogarniam

Znalazłem listę pojazdów.... poszukałem też linków jak wyglądają mniej więcej

BF3 Vehicles

Fighter Jets :

Su-35 Flanker-D
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35

F-16 Fighting Falcon
http://en.wikipedia.org/wiki/F-16_Fighting_Falcon

A-10 Thunderbolt II
http://en.wikipedia.org/wiki/A-10_Thunderbolt_II

B-1 Lancer
http://en.wikipedia.org/wiki/B-1_Lancer

F-18 Hornet
http://en.wikipedia.org/wiki/F-18_Hornet

SU-39
http://en.wikipedia.org/wiki/Su-39

Helicopters:

AH-6J Little Bird
http://en.wikipedia.org/wiki/MD_Helicop … ittle_Bird lub http://en.wikipedia.org/wiki/OH-58_Kiowa
Problemem jej mały realizm odwzorowania. Imho bardziej Kiowa.

AH-1Z Super Cobra
http://en.wikipedia.org/wiki/AH-1Z_Super_Cobra

Z-11 W
dziwne gdyż ten sprzęt to niby Kiowa niby Little Bird... wydaje się zamiennikiem Kiowa dla Rosjan ale ma podzespoły FR....

UH-1Y Venom
http://en.wikipedia.org/wiki/UH-1Y_Venom Super Huey wraca

KA-60 Kasatka
http://en.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-60

MI-28 Havoc
http://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-28

Artillery:

BM-21
http://en.wikipedia.org/wiki/BM-21_Grad
Brak wersji US?? dziwne ale pasowałby Paladin czyli M109 howitzer
http://en.wikipedia.org/wiki/M109A6_Paladin

Armored Vehicles:

LAV-AD
LAV-25
http://en.wikipedia.org/wiki/LAV-25 to samo podwozie na 2 systemy...

AAV-7A1
http://en.wikipedia.org/wiki/AAV-7A1

M1 Abrams pana nie trzeba przedstawiać

T-90 jak wyżej

T-72 podobny do pana wyżej

BMP-2M
http://en.wikipedia.org/wiki/BMP-2

9K22 Tunguska-M
http://en.wikipedia.org/wiki/9K22_Tunguska

Light Vehicles:

HMMWV
http://en.wikipedia.org/wiki/HMMWV

Dodatkowo QUADY.

Vehicle Specializations / Customizations

Coaxial MG
Coaxial HMG
Canister Shells
Guided Shells
Zoom Optics
Thermal Optics
IR Smoke
Reactive Armor
Maintenance
Belt Speed
Thermal Camo
Auto Loader
Proximity Scan
CITV Station
ATGM Launcher
APFSDS-T Shells
Guided Rockets
Air Radar
Heat seekers
Laser Painter
TV Missile
IR Flares
Extinguisher
ECM Jammer
Rocket Guidance System
Below Radar
Guided Missile
Beam Scanning

Lista została podana przez EA 16.08... czekamy na oficjalne informacje które maja być w tym tygodniu

Ostatnio edytowany przez MomoTheKiller (2011-08-17 19:11:11)


http://g.bfbcs.com/23459/pc_MomoTheKiller.png

Offline

 

#9 2011-08-17 19:16:59

.Irwusek

Gość

Re: BF 3

ogólnie mój komp puści srakę jak włączę Bf'a 3

 

#10 2011-08-18 10:32:00

MomoTheKiller

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 267

Re: BF 3

News:
Ujawnienie szczegółów trybu kooperacji w Battlefield 3 ekipa DICE zostawiła sobie na targi gamescom. Są dobre wieści, są i trochę gorsze - jak chociażby ta, że w co-opie nie pojawi się opcja gry na podzielonym ekranie. Współpraca stanie się możliwa jedynie dzięki bezpośredniemu połączeniu (P2P) użytkowników - nie będzie konieczności stawiania serwerów.

Jak już wcześniej podkreślano, DICE chce, by gracze rzeczywiście współpracowali. Dlatego też na tablicach wyników nie będzie premiowany czas przejścia danej misji. Zamiast tego naliczone zostaną punkty za działanie zespołowe. A skoro już przy czasie jesteśmy - misje mają mieć zróżnicowaną długość. Jak szacuje menedżer generalny DICE, Karl-Magnus Troedsson, niektóre da się przejść nawet w 15 minut, na inne trzeba poświęcić 40.

W zadaniach trybu kooperacji będą obecne zdarzenia losowe co oznacza, że rozgrywka może przebiegać nieco inaczej za każdym podejściem do danej misji. Co-op rozgrywany będzie na sześciu mapach, odmiennych od lokacji znanych z trybu dla pojedynczego gracza.


http://g.bfbcs.com/23459/pc_MomoTheKiller.png

Offline

 

#11 2011-08-24 14:08:40

MomoTheKiller

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 267

Re: BF 3

News:
TDM: 4 vs 4 vs 4 vs 4 vs 4 vs 4 albo 6 vs 6 vs 6 vs 6
RUSH: 16 vs 16
CONQUEST: 32 vs 32

Powodów jest kilka. Rush jest na wąskich mapach więc przy 64 graczach to by była rzeźnia jak mówi DICE. Dość wąskie gardło gdzie napiera 32 graczy - to lekka przesada. Zwłaszcza że atakują tylko 2 punkty. A nie raz skupiają się na jednym.

TDM bez pojazdów to dobre rozwiązanie. Na WSZYSTKICH serwerach używanie pojazdu było zakazane albo go nie było na mapie. Jaka to zabawa kiedy gracze wsiadają w czołg na małej mapie i piorą do wszystkiego na około ? Trzeba zmieniać klasę na anty-tanka, rozwalić ich, nie dać się zabić i czekać aż pojazd się pojawi ponownie. Kiepsko.

Conquest to PRZEOGROMNE mapy. Kilka punktów które trzeba bronić. Ogólnie wesoło. 64 graczy w sam raz. Dodam że DICE testowało juz grę z większą ilością i okazało się że ich gra uciągnie 256 graczy na mapie. Twierdzili jednak że już przy 128 panował zbyt duży chaos a 256 to była istna rzeźnia.
Nie mówiąc o tym że trzeba mieć niezły sprzęt żeby radził sobie z rozwałką powodowaną przez 256 osób.

Ostatnio edytowany przez MomoTheKiller (2011-08-24 14:09:33)


http://g.bfbcs.com/23459/pc_MomoTheKiller.png

Offline

 

#12 2011-08-24 20:51:35

 NuterX

Władza Absolutna

8810656
Skąd: Olsztyn PL
Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 939

Re: BF 3

Rush na dotychczasowe 16vs.16... moze chyba byc

Pojazdy w DM to pulapka dla uzywajacych ich, a nie zagrozenie dla graczy (baaardzo rzadko sie zdarza ze Bradley "zyje" dluzej jak kilkanascie/kilkadziesiad sekund - zazwyczaj jest haslo TANK i 3/4 graczy poluje na takowego ) - jednak zgodze sie ze sam fakt uzywania go przez kogokolwiek byl meczacy.

Conquest na mapach takich jak Heavy Metal.. miodzio
a "chaos" przy udziale 256 graczy ?.. "to jest wojna zolnierzu - a wojna to chaos" - DICE nie powinno "ograniczac" tego jesli faktycznie silnik gry jest w stanie udzwignac takie obciazenie, a decydowac o liczbie graczy powinni administratorzy serwerow.


http://img196.imageshack.us/img196/3976/121uyvm.gif
http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/nuterx666.png

Offline

 

#13 2011-08-24 21:18:01

MomoTheKiller

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 267

Re: BF 3

Nuter masz racje ale weź pod uwagę że liczba osób które maja komputery spełniające maksymalne wymagania gry jest mało. Powiedzmy niech to będzie 20%.
Przeglądałem dzisiaj karty graficzne który są najlepsze dla BF3 i jedna chodzi za 1700-2000. Też bym chciał masówkę ale pewnie nikt by nie zagrał.
Z innej strony różnicą jest ile może grać graczy na raz (w Q2 można było odpalić 256 botów) ALE czy gra będzie nadal stabilna. Wydaję mi się ze taka ilość rozpieprzyła by silnik gry.... co do reszty zgadzam się pojazd w DM to głupota....


http://g.bfbcs.com/23459/pc_MomoTheKiller.png

Offline

 

#14 2011-08-24 22:49:38

 NuterX

Władza Absolutna

8810656
Skąd: Olsztyn PL
Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 939

Re: BF 3

Jesli DICE twierdzi ze gra uciagnie 256 to zakladam ze tak jest i gra bedzie stabilna. Co do mozliwosci komputerow problem moze tkwic nie w grafikach a w procesorach .
Tak czy inaczej - DICE nie powinno limitowac ilosci graczy  (oczywiscie do granicy 99,99% stabilnosci silnika gry) - bo jesli masz turbo-maszynke i masz znajomych posiadajacych rowniez turbo-maszynki i macie ochote sobie zagieryc w 256 osob to mozecie to zrobic .


http://img196.imageshack.us/img196/3976/121uyvm.gif
http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/nuterx666.png

Offline

 

#15 2011-08-25 08:22:49

MomoTheKiller

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 267

Re: BF 3

Jest to prawda, spójrz tylko na to z innej strony. Konsole dostały po dupie - bo max chyba 24 bedzie na XboX i PS3. Jakbyś poczytał ile żalu ludzie wylewaja... i to jest to własnie co napędza rynek. Społeczności. Jeżeli jakaś mniejsza grupa będzie mogła w cos pograć ludzie będa sie buntowac a gra się nie sprzeda. Osobiście uwazam że powinni zrobic tak : dajemy gre - silnik uciaga max graczy - zróbcie server i określcie sobie na ILE osob. I wtedy jeśli masz taka grupe ludzi która ma turbo maszynki to ustawiasz 256 i masz w dupie ze innym laguje I to jest moim zdaniem jedyne sensowne rozwiazanie.


http://g.bfbcs.com/23459/pc_MomoTheKiller.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.winxclub.pun.pl www.drogashinobirpg.pun.pl www.holydestruction.pun.pl www.cheatyanglive.pun.pl www.klasa1alo.pun.pl