Poniżej lista poprawek rozwiązujących różnorakie problemy w najnowszej wersji Diablo III. Poprawki te to aktualizacje, które wprowadzamy po naszej stronie i które nie wymagają pobierania nowej łatki. Niektóre z wymienionych poprawek są dostępne natychmiast po zaimplementowaniu, a inne mogą wymagać ponownego uruchomienia serwerów. Zaznaczamy, że niektóre problemy nie mogą zostać naprawione bez odpowiedniej aktualizacji po stronie klienta. Będziemy informować o kolejnych poprawkach w miarę ich wprowadzania. Ostrzeżenie przed spojlerami: Jeśli nie ukończyłeś jeszcze Diablo III na normalnym poziomie trudności, niektóre z wymienionych tu problemów mogą zawierać spojlery.
29 czerwca Przedmioty
Ogólne Zwiększono częstotliwość wypadania wysokopoziomowych przedmiotów (o poziomach 61-63) w Akcie III i IV na piekielnym poziomie trudności, a także w Aktach I – IV na infernalnym poziomie trudności. Piekło – Akt III oraz Akt IV pozP 61: 9% do 13,9% pozP 62: 1,9% do 3,45% pozP 63: 0% (bez zmian) Inferno – Akt I pozP 61: 17,7% do 23,9% pozP 62: 7,9% do 12,6% pozP 63: 2,0% do 4,8% Inferno – Akt II pozP 61: 18,6% do 23,3% pozP 62: 12,4% do 18,6% pozP 63: 4,1% do 9,3% Inferno – Akt III oraz Akt IV pozP 61: 24,1% do 27,1% pozP 62: 16,1% do 21,7% pozP 63: 8,0% do 16,3% Poprawki błędów Naprawiono błąd, który w przypadku kilku przedmiotów powodował blokowanie drogi po ich upuszczeniu na ziemię.
Bossowie
Ogólne Zabicie bossa gwarantuje teraz wypadnięcie co najmniej 1 rzadkiego przedmiotu u graczy z 4 premiami Męstwa nefalemów, oraz co najmniej 2 rzadkich przedmiotów u graczy z 5 premiami Męstwa nefalemów.
Poprawki błędów
Ogólne Naprawiono błąd powodujący zawieszanie gry, który mógł się czasami przytrafić podczas interakacji z obiektami w środowisku gry (np. podczas otwierania skrzyni lub kliknięcie na pulpicie z księgą).
12 czerwca Poprawione błędy
Gracze nie mogą już otrzymywać osiągnięć, których nie zdobyli, poprzez dołączanie do gry publicznej z osobą, która je zdobyła. Mnisi nie mogą już gromadzić w nieskończoność premii do obrażeń w ramach umiejętności Kombinacja ciosów.
8 czerwca Informacje ogólne
W grach kooperacyjnych obrażenia zadawane przez potwory nie będą już wzrastać wraz z dołączaniem kolejnych osób do rozgrywki. Ilość życia potworów nadal zależy jednak od liczby graczy w drużynie.
Poprawione błędy
Tyrael nie powoduje już kolizji kiedy jest twoim aktywnym towarzyszem. Po zniszczeniu urn z popiołami w akcie I oraz w w akcie IV pozostaje teraz mniej złota. Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli cały czas kończyć to samo zadanie, zawsze otrzymując nagrodę za jego wykonanie, tak jakby robili to po raz pierwszy.
|